Om u te helpen betrouwbare informatie te vinden over uw aandoening hebben we enkele links geplaatst op onze website.

Tiel beweegt

Op deze website vindt u het sportaanbod in Tiel.

Youtube-kanaal

Sinds kort hebben wij een eigen you tube kanaal, hieronder vindt u de link naar de filmpjes.

Nederland in beweging

Via  Nederland in beweging  kunt u thuis sporten.

Voedingscentrum.nl

Om goed te kunnen bewegen en gezond te blijven is het belangrijk dat uw eten de juiste voedingsstoffen bevat.

Thuisarts.nl

Dit is de website van het Nederlands Huisartsengenootschap. Hier staat ook veel informatie op over aandoeningen van het bewegingsapparaat.

Bekkenfysiotherapie.nl

Dit is de website van de Nederlandse Vereniging voor Bekkenfysiotherapie met informatie over aandoeningen in het bekkengebied.

Sportzorg.nl

Dit is de website van de sportartsen met informatie over sportblessures, trainingsschema’s etc.

Oefeningen bij blessures en klachten

Op de website van Sportmedisch Centrum Papendal vindt u veel oefeningen die u bij blessures en klachten kunt doen.

Fysionet oefenvideo’s

Op deze website vindt u allerlei filmpjes met oefeningen die u kunt doen.

Defysiotherapeut.com/aandoeningen-en-klachten

Dit is de website van het Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie waarop je informatie vindt over als lage rug- en andere klachten en wat de fysiotherapeut voor je kan betekenen.

Nekpijn-info.nl

Op deze website vindt u zoveel mogelijk informatie om uw nekpijn te begrijpen en om van de pijn af te komen.

Verwijsgidskanker.nl

Deze website helpt u bij het vinden van ondersteunende behandeling en begeleiding bij kanker. Op ieder moment na de diagnose.

Re-turn.nl

Re-turn helpt mensen met kanker in alle ziektefasen om werkzaken in goede banen te leiden.

Kanker.nl

Als patiënt en als naaste kun je veel vragen hebben over kanker. Bijvoorbeeld net na de diagnose, maar ook op andere momenten van de ziekte. Kanker.nl wil je graag houvast bieden. Zodat je misschien iets meer grip op je situatie krijgt in deze onzekere tijd.

Cancercarecenter.nl

Multidisciplinair nazorgcentrum  Cancer Care Center helpt (voormalig) kankerpatiënten meer vitaal te worden.

Beweegrichtlijnen

Op bovenstaande site vindt u de beweegrichtlijn en uitleg over oefeningen.